Lipiec
22
05:15
Imieniny:
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in comments
Search in excerpt
Search in posts
Search in pages
Search in groups
Search in users
Search in forums
Filter by Categories
Aktualności
Nawożenie
Ochrona
Okopowe
Oleiste
Prawo
Relacje
Rynek
Technika
Zboża

Partner portalu

REKLAMA
REKLAMA
Aktualności

ARiMR ponownie jest w finale konkursu Unii Europejskiej na najlepszą promocję Wspólnej Polityki Rolnej

Dodane 28 listopada 2014 o 09:52   Źródło: arimr.gov.pl
plakat

W środę późnym popołudniem 26 listopada br. nadeszła do Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa fantastyczna informacja z Brukseli. Otóż Dyrekcja Generalna ds. Rolnictwa i Rozwoju Wsi Komisji Europejskiej zawiadomiła, że ARiMR ma szansę na zwycięstwo w konkursie CAP COMMUNICATION AWARDS 2014, w którym nagradza się najlepsze kampanie promujące Wspólną Politykię Rolną Unii Europejskiej.

Jury konkursu (złożone z pięciorga niezależnych i wybitnych europejskich ekspertów) zdecydowało, że zgłoszone przez Agencję plakaty promujące Wspólną Politykę Rolną autorstwa wybitnych polskich grafików:  Andrzeja Pągowskiego i Wojciecha Stefańca, zostały zakwalifikowane do tzw. szerokiego finału konkursu. W sumie do tego etapu dotarło 10 projektów. 16 grudnia br. spośród nich zostanie wyłoniona 3 pretendentów do zwycięstwa w finale konkursu, który odbędzie się 29 stycznia 2015 roku w Brukseli z udziałem Phila Hogana, nowego komisarza ds. rolnictwa i rozwoju wsi oraz dziennikarzy prasy, radia i telewizji z 27 państw, którzy na co dzień zajmują się pisaniem o Wspólnej Polityce Rolnej i promocją tej polityki.

Kampania ARiMR ubiega się o nagrodę w kategorii INNOWACYJNA  KOMUNIKACJA. W tej samej w której w 2012 roku, w historycznym pierwszym konkursie CAP COMMUNICATION AWARDS 2012, zorganizowanym z okazji 50 rocznicy WSPÓLNEJ POLITYKI ROLNEJ, projekt promocyjny ARiMR zwyciężył bezapelacyjnie. ARiMR wystawił wtedy w szranki konkursu swoją kampanię tzw. Idea placement  (lokowanie tematyki ) w V transzy kultowego już serialu TVP „Ranczo”, której premierowa emisja odbyła się wiosną 2011 roku. Zdobycie przez instytucje z Polski I miejsca w kategorii INNOWACYJNA KOMUNIKACJA  zostało uznane, za dużą niespodziankę ponieważ Polska, która wtedy przecież dopiero co dołączyła do Wspólnoty, pozostawiła w pokonanym polu projekty Unii Europejskiej i instytucji z najbogatszych państw UE, które korzystały z najlepszych i najdroższych agencji reklamowych i Public Relations w Europie.

Teraz ponownie Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa ma szansę na walkę o zwycięstwo w trzeciej już edycji CAP COMMUNICATION AWARDS, co już jest ogromnym wyróżnieniem i wskazaniem, że autorskie pomysły promocyjne przygotowywane przez pracowników Departamentu Komunikacji Społecznej ARiMR niezmiennie należą do najbardziej innowacyjnych w Unii Europejskiej.

Ostatnio dodane:

Komentarze

Lipiec, 2018

Pn

Wt

Śr

Cz

Pt

So

Nd

-

-

-

-

-

-

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31

Brak wydarzeń w wybranym dniu

loading...