Luty
20
00:25
Imieniny:
Eleonory, Lenki, Kiejstuta
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in comments
Search in excerpt
Search in posts
Search in pages
Search in groups
Search in users
Search in forums
Filter by Categories
Aktualności
Nawożenie
Ochrona
Okopowe
Oleiste
Prawo
Relacje
Rynek
Technika
Zboża

Partner portalu

Rynek

ADAMA w Polsce

Dodane 26 czerwca 2014 o 16:06   Autor: Aleksandra Jóźwicka
Aleksandra Jóźwicka
Simply, Grow, Together to trzy hasła według których działa firma ADAMA (fot. A. Jóźwicka)

Dotychczas ta firma była znana jako Makhteshim Agan (producent środków ochrony roślin). 24 czerwca podczas uroczystej konferencji, która miała miejsce w Hotelu InterContinental w Warszawie, poinformowano o zmianie jej nazwy na ADAMA. Mówiono też o perspektywach rozwoju. 

O historii ADAMA w Polsce mówił prezes Thomas Horne

Gości – przedstawicieli ambasady Izraela, Chin, dystrybutorów, naukowców zajmujących się ochroną roślin, dziennikarzy, oraz pracowników ADAMA Polska powitał Thomas Horne – prezes zarządu. Rony Patishi-Chillim – senior vice president ADAMA, przybliżyła zebranym historię firmy. – Zaczynaliśmy ponad 60 lat temu, pomagając rolnikom zamieniać pustynię w uprawne pola. Sukces był możliwy dzięki partnerom, z którymi współpracujemy. Wybraliśmy model biznesowy opierający się na produktach nieobjętych ochroną patentową – mówiła.

Senior Vice President - Rony Patishi-Chillim

Senior Vice President – Rony Patishi-Chillim

Dlaczego ADAMA? Ponieważ słowo to w języku hebrajskim znaczy „ziemia”. W tej nazwie zawarty jest też pierwiastek żeński i męski, litery z dawnej nazwy firmy oraz trzy litery „A”, które mają symbolizować przeszłość, teraźniejszość i przyszłość. Logo firmy to dłonie rolnika złożone na kształt trójkąta.
Firma zamierza oferować proste rozwiązania, aby uprościć życie rolników i umożliwić im rozwój. Będzie działać w myśl trzech haseł: simply (prostota), grow (wzrost), together (razem). Udziałowcami firmy są: izraelski holding IDB Group i ChemChina. Zatrudnia 4500 pracowników, ma przedstawicielstwa w 50 krajach, oferuje ponad 4560 środków ochrony roślin, których wartośc sprzedaży w ub. r. wyniosła ponad 3 mld USD.

Część posterowa - prezentacja nowej wizji funkcjonowania ADAMA w Polsce

Część posterowa – prezentacja nowej wizji funkcjonowania ADAMA w Polsce

W planach firmy ADAMA jest wyróżnianie się na tle konkurencji. Punktem wyjścia do wszystkich podejmowanych przez nią działań jest koncentracja na potrzebach rolnika. Oferta, którą mu zaproponuje, będzie zbilansowana, składająca się zarówno z szeroko dostępnych, jak i innowacyjnych produktów i usług. Usługi te w coraz większym stopniu będą opierały się na technologii cyfrowej. Firma zamierza ściśle współpracować z dystrybutorami poprzez wprowadzanie, między innymi, programów lojalnościowych.

Ostatnio dodane:

Komentarze

Luty, 2018

Pn

Wt

Śr

Cz

Pt

So

Nd

-

-

-

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

Brak wydarzeń w wybranym dniu

loading...