Październik
17
09:27
Imieniny:
Antonii, Ignacego, Wiktora
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in comments
Search in excerpt
Search in posts
Search in pages
Search in groups
Search in users
Search in forums
Filter by Categories
Aktualności
Nawożenie
Ochrona
Okopowe
Oleiste
Prawo
Relacje
Rynek
Technika
Zboża

Partner portalu

Technika

Husqvarna z wyróżnieniem Superbrands 2016/2017

Dodane 19 grudnia 2016 o 10:10   Źródło: mat. prasowy Husqvarna
fot. Husqvarna AB
Husqvarna AB

W tym roku odbyła się XI edycja plebiscytu Superbrands Polska. Prestiżowe wyróżnienia przyznano markom działającym na polskim rynku na podstawie badań przeprowadzonych w grupie 15 000 respondentów. Konsumenci i niezależni eksperci wyróżnili markę Husqvarna w kategorii: „narzędzia domowe i ogrodowe”.

Dla każdej marki istotne są rozpoznawalność wśród konsumentów, znajomość danych produktów oraz przywiązanie do marki, dlatego wszyscy podejmują działania, które pozwolą wyróżnić się na tle konkurencji. „W rozwiniętych gospodarkach wolnorynkowych, a taką staje się gospodarka Polski, nie jest łatwo pozyskać zaufanie konsumentów. Dlatego bardzo cieszy nas fakt zdobycia wyróżnienia Superbrands 2016/2017 przez markę Husqvarna – jedną z najstarszych technicznych marek na świecie. Ponad 325 lat historii marki Husqvarna nauczyło nas, że kluczowym elementem budowania długofalowej strategii jest znajdowanie odpowiedzi na zmieniające się potrzeby rynku. Choć produkty Husqvarna niezmiennie cieszą się dużym zaufaniem wśród naszych klientów, nadal dokładamy wszelkich starań, aby udoskonalać nasze produkty i proponować takie rozwiązania, które klienci docenią. Wyróżnienie w plebiscycie Superbrands potwierdza, że nasze działania idą w dobrym kierunku, a starania są doceniane przez konsumentów. Bardzo dziękujemy za to wyróżnienie” – podsumował Maciej Konieczny, Sales Director Husqvarna Poland.

W plebiscycie Superbrands zwycięzców wyłania się w dwóch etapach według jasno przyjętej i określonej metodologii. Pierwszy etap to ankieta konsumencka. W przeprowadzonych badaniach najważniejszymi kryteriami oceny są: współczynnik rekomendacji, znajomość znaku graficznego marki, top of mind (pierwsza marka, która przychodzi na myśl) oraz wskaźnik doświadczenia z daną marką. W tym roku ważnym elementem było także poddanie badaniu zaufania do marek. W drugim etapie „Rada Marek” Superbrands dokonuje ostatecznej weryfikacji i oceny kandydatów do tytułu. Kryteriami są: spójność, unikatowość oraz przejrzystość marek.

Uzyskanie wyróżnienia Superbrands przez markę Husqvarna potwierdza wysoki poziom zaufania polskich konsumentów do marki i oferowanych przez nią produktów.

Ostatnio dodane:

Komentarze

Październik, 2017

Pn

Wt

Śr

Cz

Pt

So

Nd

-

-

-

-

-

-

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31

Brak wydarzeń w wybranym dniu

loading...