Listopad
19
05:55
Imieniny:
Elżbiety, Faustyny, Pawła
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in comments
Search in excerpt
Search in posts
Search in pages
Search in groups
Search in users
Search in forums
Filter by Categories
Aktualności
Nawożenie
Ochrona
Okopowe
Oleiste
Prawo
Relacje
Rynek
Technika
Zboża

Partner portalu

Technika

Inżynierowie z Osaki ponownie w Polsce

Dodane 6 listopada 2017 o 16:12   Źródło: mat. prasowy Kubota
Tahiro Hashimoto dokonuje diagnostyki komputerowej ci¦ůgnika
Tahiro Hashimoto dokonuje diagnostyki komputerowej ciągnika

To już piąta edycja Kubota Insight Programme, w ramach której inżynierowie Kubota z fabryki w Osace wizytują lokalne oddziały serwisowe Kubota. Celem jest poznanie potrzeb europejskiego rolnika i sprawdzenie, w jaki sposób są użytkowane ciągniki japońskiego producenta.

Tegoroczna formuła Kubota Insight Programme uległa zmianie w stosunku do lat poprzednich. Zamiast odwiedzania rolnika w jego gospodarstwie, uczestnicy byli zapraszani do siedziby lokalnego dilera, gdzie czekali polscy oraz japońscy serwisanci. Dzięki temu Japończycy mogli zebrać znacznie więcej opinii użytkowników, jak również więcej ciągników zostało zbadanych przez japońskich specjalistów.

 Kubota Insight Programme w Europie jest realizowany po raz 11, w Polsce po raz piąty. Dzięki zmianie formy programu zwiększyły się możliwości zbadania maszyn o pomiar mocy oraz wydatku pompy hydraulicznej. W tym roku uświadamiano ponadto użytkowników o konieczności wykonywania regularnych prac serwisowych, które zapewniają ciągnikom Kubota długą, bezawaryjną pracę.

Najważniejszym celem wizyty japońskich konstruktorów ciągników jest jednak zebranie informacji od rolników, dotyczących ulepszenie ciągników Kubota. Każdy użytkownik maszyn Kubota, który został wytypowany do udziału w programie, otrzymał do wypełnienia ankietę dotyczącą opinii o użytkowanym traktorze. Uwagi te są później uważnie analizowane przez japońskich inżynierów marki. Po wizytacji europejskich gospodarstwach, inżynierowie przekazują raport do działu konstrukcyjnego Kubota i część z zasugerowanych zmian wprowadzają w życie.  Takie opinie miały wpływ między innymi na udoskonalenie ciągników oferowanych obecnie jako seria M5001. Jest to realizacja japońskiej filozofii kaizen, która zakłada wprowadzanie małych usprawnień (według założeń tej metodologii, lepiej jest częściej usprawniać produkt, niż długo przygotowywać się do dużej zmiany). To właśnie dzięki stopniowemu doskonaleniu, ciągniki Kubota w tak szybkim tempie przyjęły się w Europie.

– Europejski rolnik uprawia zboża, a więc potrzebuje ciągnika o większej mocy niż uprawiający ryż rolnik japoński. Opinia klienta jest bardzo ważna, a Kubota Insight Programme pomaga konstruktorom z Osaki poznać oczekiwania europejskiego rolnika wobec maszyn Kubota. Dzięki niemu wiemy, w którym kierunku rozwijać nasze produkty – mówi Tahiro Hashimoto, przedstawiciel serwisu Kubota z Osaki.

W ciągu pięciu dni, przedstawiciele Kubota z Osaki odwiedzili pięciu polskich dilerów marki – Egrol, ALDO, Agromex Krystochowicz, Adrol oraz Polsad. Każdy uczestnik programu otrzymał specjalnie przygotowaną kartę obsługi oraz naklejkę informującą o pozytywnej weryfikacji ciągnika.

Ostatnio dodane:

Komentarze

REKLAMA

Listopad, 2017

Pn

Wt

Śr

Cz

Pt

So

Nd

-

-

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

Brak wydarzeń w wybranym dniu

loading...