Marzec
20
03:22
Imieniny:
Joachima, Kiry, Maurycego
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in comments
Search in excerpt
Search in posts
Search in pages
Search in groups
Search in users
Search in forums
Filter by Categories
Aktualności
Nawożenie
Ochrona
Okopowe
Oleiste
Prawo
Relacje
Rynek
Technika
Zboża

Partner portalu

Aktualności

„Jednak CHWASTOX!” – ruszyła nowa kampania marketingowa CIECH Sarzyna.

Dodane 8 marca 2019 o 11:51   Źródło: CIECH Sarzyna
Jednak CHWASTOX kampania reklamowa strona

CIECH Sarzyna, największy polski producent środków ochrony roślin, wystartował w marcu z szeroko zakrojoną kampanią marketingową swojego flagowego herbicydu zbożowego – marki CHWASTOX. Poza reklamami w telewizji, internecie, radiu i prasie rolniczej, do wyboru tego bardzo popularnego na rynku środka chwastobójczego zachęcać będzie wielka loteria CHWASTOX, w której na klientów CIECH Sarzyna czeka ponad 3000 nagród – w tym voucher na opryskiwacz polowy o wartości 50 tys. zł oraz drony, które można wykorzystać np. do lustracji swoich pól!

Rozbudowane działania marketingowe zaplanowane w ramach kampanii „Jednak CHWASTOX!” mają na celu przede wszystkim przypomnienie rolnikom, zwłaszcza młodym, że CHWASTOX to herbicyd zbożowy powszechnie stosowany w Polsce, sprawdzony i doskonale przystosowany do polskich warunków. Celem kampanii jest również podkreślenie, że CHWASTOX jest środkiem nieustannie doskonalonym i dopasowywanym do oczekiwań polskich rolników dzięki intensywnym działaniom badawczo-rozwojowym prowadzonym w laboratoriach CIECH Sarzyna.

CHWASTOX to bardzo popularny w Polsce herbicyd zbożowy, cieszący się zaufaniem już trzech pokoleń polskich rolników. Środek szybko i skutecznie zwalcza chwasty, a jego formuła nie powoduje ich uodparniania się na jego działanie, co potwierdza praktyka rolnicza oraz opinia świata nauki. Ma wygodną formę użytkowania, a szeroka gama produktów pozwala na właściwy dobór odpowiedniego rozwiązania do typu uprawy i poziomu jej zachwaszczenia.

CHWASTOX to wiodąca w Polsce rodzina środków chwastobójczych, od lat ciesząca się uznaniem wśród profesjonalnych rolników oraz amatorów doskonale utrzymanych trawników. Wiele lat tradycji CIECH Sarzyna w produkcji środków ochrony roślin, innowacyjne technologie i najlepsi eksperci, to gwarancja najwyższej jakości naszych produktów. Chcemy po raz kolejny przypomnieć polskim rolnikom, zwłaszcza młodym, że nie muszą szukać skutecznego sposobu do walki z chwastami u zagranicznych producentów. Znakomity preparat, dopasowany do ich potrzeb i oczekiwań, powstał w Polsce. To stąd pochodzi bowiem CHWASTOX – mówi Jacek Skwira, Dyrektor Marketingu w biznesie agro Grupy CIECH.

Spot „Jednak CHWASTOX!” pojawi się w zarówno w głównych stacjach telewizyjnych, jak i na kanałach tematycznych. Będzie również emitowany w programie pierwszym Polskiego Radia i RMF FM. Reklamy CHWASTOX ukażą się tez w prasie branżowej. Kampanię uzupełnią również szeroko zakrojone działania w internecie, m.in. kampania display’owa i video, aktywność w mediach społecznościowych, e-mailingi czy content marketing. Dodatkowo na stronie CIECH Agro pojawiła się specjalna zakładka dedykowana marce – https://ciechagro.pl/pl/chwastox.

Wyjątkowym elementem kampanii, cieszącym się co roku ogromnym powodzeniem klientów CIECH Sarzyna, jest coroczna wielka loteria CHWASTOX. Wszystkie osoby, które od 1 marca do 31 maja br. kupią produkty z gamy CHWASTOX, mogą wziąć udział w losowaniu ponad 3000 nagród – w tym dronów czy profesjonalnych nawozów dolistnych SARPLON Zboże. Nagrodą główną w loterii jest voucher na opryskiwacz polowy o wartości 50 000 zł. Aby wziąć udział w losowaniu wystarczy wypełnić formularz zgłoszeniowy na stronie https://www.loteria-ciech.pl/ .

Ostatnio dodane:

Komentarze

Marzec, 2019

Pn

Wt

Śr

Cz

Pt

So

Nd

-

-

-

-

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31

Brak wydarzeń w wybranym dniu